Search results

  1. EVAN

    PETE'S 86 Goodness

    red? wtf lol
  2. EVAN

    No

    No
  3. EVAN

    Evan's Levin Heaven *NEW PICS NSFW!!

    1986 Toyota ae86 coupe Gt apex Ae92 100kw small port 4age Bought new and replaced front grill and fog lights. New genuine front bar and bumper brackets Carbon radiator mounts Beat rush radiator shroud TRD radiator cap Light weight water pulley Manually operating engine fan Carbon...
  4. EVAN

    HR Annual 2013 Discussion

    Got to be trusted by the owner i guess. And only about 50 people allowed. so wont work.
  5. EVAN

    HR Annual 2013 Discussion

    We would need Rick bates there because people cant go out without instructors. So the day would probably be $10,000.
  6. EVAN

    Cleaning silver watanabes

    I can't get the stains out of the spokes of my silver watanabes. The spokes is like a pitted finish. I guess I'll have to paint them. What can I use. Brake dust stains I guess it is. Very hard to clean. Are they just meant to be bought and painted?
  7. EVAN

    HR Annual 2013 Discussion

    hmm we could hire the farm actually
  8. EVAN

    Steve's Levin

    Hows the FC brakes going man?
  9. EVAN

    Evan's Levin Heaven *NEW PICS NSFW!!

    Updates would be.. New carpet. Dont remove it guys, carpet rules. hahah Purchased basically new 15x8.5 -6 silver watanbes all round. Fitted them with toyo r888 in 205/50. They seem grippy but side walls are shit. Needs new panhard bush. I need to rid myself of pillowball trailing arms. Too...
  10. EVAN

    Nat's ADM Custard Hillclimber

    gay
  11. EVAN

    HR Annual 2013 Discussion

    why wednesday? Im sure australias first 86 best motoring style race would attract people
  12. EVAN

    HR Annual 2013 Discussion

    track day wakefeild with a race. do it
  13. EVAN

    Otaku's AE86 Daily

    ae86 type r love it haha thanks man
  14. EVAN

    HR Annual 2013 Discussion

    hahah
  15. EVAN

    Otaku's AE86 Daily

    carpet broo :P
  16. EVAN

    HR Annual 2013 Discussion

    I want a wakefield track day battle. with races and time attack and all sorts
  17. EVAN

    old school ae86 vid i made

    some vid i made yrs ago i came across hehe bit of a laugh http://youtu.be/IIUpF_FqtOs
  18. EVAN

    Otaku's AE86 Daily

    hey man have u got more pics of the red carpet? I wanna do it to the coupe